Bu Blogda Ara

14 Eylül 2010 Salı

12 DEV ADAM, HEPIMIZİIN GURURU OLDU

12 DEV ADAM, HEPIMIZİIN GURURU OLDU: "Dünya ikincisi olan A Milli Basketbol takımımızı kutlayan TOBB Başkanı M. Rifat Hisarcıklıoğlu, basketbolcularımızın yazdığı başarı öyküsünün herkes tarafından örnek alınması gereken bir azmin, çalışmanın ve inancın zaferi olduğunu söyledi"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder