5 Ağustos 2010 Perşembe
ULASIM HIZMETLERINDEN TRAFIK GUVENLIGINI ARTTIRICI CALISMALAR
ULASIM HIZMETLERINDEN TRAFIK GUVENLIGINI ARTTIRICI CALISMALAR: "MANİSA Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri, Manisa trafiğinin yoğun olduğu bölgelerde çalışma ve düzenlemeler yaparak, trafiğin güvenliğini arttırdı."
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder