Bu Blogda Ara

5 Ağustos 2010 Perşembe

ULASIM HIZMETLERINDEN TRAFIK GUVENLIGINI ARTTIRICI CALISMALAR

ULASIM HIZMETLERINDEN TRAFIK GUVENLIGINI ARTTIRICI CALISMALAR: "MANİSA Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri, Manisa trafiğinin yoğun olduğu bölgelerde çalışma ve düzenlemeler yaparak, trafiğin güvenliğini arttırdı."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder