4 Ağustos 2010 Çarşamba
SARIYER-CAYIRBASI TUNELI 2011 DE İSTANBULLULARIN HIZMETINDE
SARIYER-CAYIRBASI TUNELI 2011 DE İSTANBULLULARIN HIZMETINDE: "İstanbul Büyükşehir Belediyesi, tünel yolların 3üncüsü olan Sarıyer-Çayırbaşı Tünelinin kazı ve beton kaplama çalışmalarını tamamladı."
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder