Bu Blogda Ara

2 Ağustos 2010 Pazartesi

DEMIRYOLUNUN YERALTINA ALINMASI ICIN 2000 IMZA

DEMIRYOLUNUN YERALTINA ALINMASI ICIN 2000 IMZA: "Ertuğrulgazi, Sazova ve Çamlıca Mahallesi sakinleri, mahallelerinden geçen Demiryolu Hattının yeraltına alınması için topladıkları 2bine yakın imzayı ilgili yerlere iletmesi için Başkan Büyükerşene teslim ettiler."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder