2 Ağustos 2010 Pazartesi
DEMIRYOLUNUN YERALTINA ALINMASI ICIN 2000 IMZA
DEMIRYOLUNUN YERALTINA ALINMASI ICIN 2000 IMZA: "Ertuğrulgazi, Sazova ve Çamlıca Mahallesi sakinleri, mahallelerinden geçen Demiryolu Hattının yeraltına alınması için topladıkları 2bine yakın imzayı ilgili yerlere iletmesi için Başkan Büyükerşene teslim ettiler."
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder