Bu Blogda Ara

4 Ağustos 2010 Çarşamba

BASKAN ERGUN MECLIS UYELERIYLE YEMEKTE BULUSTU

BASKAN ERGUN MECLIS UYELERIYLE YEMEKTE BULUSTU: "Manisa Belediye Başkanı Cengiz Ergün, MHP Grubunda bulunan Belediye Meclis üyelerine Sultan Kafe Restaurantta yemek verdi."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder