30 Temmuz 2010 Cuma
17 OGRENCI EDIRNE BELEDIYESINI ZIYARET ETTI
17 OGRENCI EDIRNE BELEDIYESINI ZIYARET ETTI: "İspanya, Fransa, Güney Kore, Sırbistan, Yunanistan, Rusya ve Türkiyede çeşitli Üniversitelerde eğitim gören 17 öğrenci Edirne Belediyesine gelerek Belediye Başkan Yardımcısı Namık Kemal Döleneken ile görüştü."
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder