Bu Blogda Ara

30 Temmuz 2010 Cuma

17 OGRENCI EDIRNE BELEDIYESINI ZIYARET ETTI

17 OGRENCI EDIRNE BELEDIYESINI ZIYARET ETTI: "İspanya, Fransa, Güney Kore, Sırbistan, Yunanistan, Rusya ve Türkiyede çeşitli Üniversitelerde eğitim gören 17 öğrenci Edirne Belediyesine gelerek Belediye Başkan Yardımcısı Namık Kemal Döleneken ile görüştü."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder